Розділ FAQ - Питання та Відповіді на сайті рекламно-виробничої компанії "ІНТЕГРА"
+38(097)629-31-80
mail: info@integra.od.ua

Ru
Ua


ПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ

1. Як зробити замовлення?
Замовити дуже просто. Все, що Вам потрібно, це зв'язатися з нашими менеджерами. Ви можете зателефонувати, написати електронний лист або скористатися послугою «Замовити дзвінок», тоді наші менеджери самі зв'яжуться з вами найближчим часом.

2. Які терміни виготовлення замовлення? Терміни виконання замовлень різні. Точний термін виготовлення рекламної продукції Ви можете уточнити у менеджера перед оформленням замовлення.
3. У якому форматі потрібно надавати макети?
З точними та повними вимогами до макетів Ви можете ознайомитись у розділі «Вимоги до макетів».

4. Як здійснюється оплата? 
Можливі такі способи оплати:
•  Готівковий розрахунок – приймається лише в офісі компанії або кур'єру на момент доставки товару.
• Безготівковий розрахунок – для юридичних та фізичних осіб. Для виставлення рахунку Вам необхідно зв'язатися з одним з наших менеджерів.
•  Банківський переказ на картковий рахунок.
•  Оплата післяплатою – при відправці службами доставки.
Перед замовленням не забудьте уточнити зручний спосіб відправлення. Оплата провадиться у гривнях.

5. Як здійснюється доставка?
По Україні (крім Одеси):
• Перший спосіб: після отримання оплати ми надсилаємо товар та повідомляємо клієнту номер декларації, час прибуття товару, а також адресу фірми автоперевізника, де можна отримати Ваше замовлення. Товар доставляється службою автоперевезень (Автолюкс, Гюнсел, Нова пошта, Сат, Євро Експрес) до представництва цієї служби у Вашому місті.
• Другий спосіб: Служба автоперевезень доставляє замовлений товар за вказаною клієнтом адресою. Тарифи за цей тип доставки залежить від встановленого прейскуранта фірми автоперевізника у Вашому регіоні. 
По Одесі:
• Доставка кур'єром за бажаною адресою. Вартість доставки від 25 до 80грн в залежності від обсягу продукції та відстані доставки. 

6. Яка вартість та строки доставки?
Вартість та термін доставки замовлення до Вас залежить від величини вантажу, оцінної вартості та відстані. За термінами, зазвичай, день-два. Доставка не входить у вартість продукції та оплачується замовником при отриманні замовлення. 

7. Що якщо моє замовлення пошкодиться при транспортуванні, хто відшкодовуватиме збитки?
При надсиланні кожне замовлення страхується на суму рівну вартості замовлення. При передачі кур'єрській службі відповідальність за збереження замовлень повністю лягає на перевізника. Тому при отриманні товару його необхідно обов'язково перевірити в присутності співробітника кур'єрської служби відразу ж на місці. У разі отримання товару в неналежному стані (ушкоджена упаковка, недостача, бій тощо) необхідно відразу ж зафіксувати це у відповідному акті з обов'язковою присутністю представника з боку одержувача та з іншого боку – співробітника транспортної компанії або кур'єра. За наявності такого акту кур'єрська служба відшкодовує витрати, пов'язані із пошкодженням товару.  Компанія «Інтегра Груп» зі свого боку забезпечує належну упаковку вантажу, при необхідності ми можемо зробити додаткові каркаси для більшої безпеки Вашого замовлення.

НОВИНИ

09.06.2020

Встановили цифрову друкарську машину Ricoh Pro C7200X!

Новина про яку більше, немає сил мовчати! Поспішаємо поділитися з вами інформацією про те, що в лютому цього року ми встановили цифрову друкарську машину Ricoh ProTM C7200X і вже активно друкуємо на ній!

ПУБЛІКАЦІЇ

12.02.2019

Пакування для пляшок

Брендована коробка для пляшки, виконана на замовлення, робить товар ексклюзивним і затребуваним. Крім того, якісне пакування здатне вирішити безліч нагальних питань. Про те, як створити якісну авторську упаковку для пляшок та виділити товар серед сотень схожих, знають у компанії Інтегра груп.